درب ضد سرقت آپارتمان
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب ضد سرقت آپارتمانی

اهمیت و جایگاه امنیت برای شکل گیری و ادامه حیات تمدن های بشری امری ضروری است . درب ضد سرقت آپارتمانی را از مجموعه تولیدی سنا درب بخواهید.شاید درب ضد سرقت نتواند صد در صد شما را در مقابل سرقت و سارقان پشتیبانی کند .ولی قطعا سطح مقاومت در مقابل سارقان را نسبت به درب های معمولی تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد . از همین رو درب ضد سرقت را میتوان یک محصول یا تکنولوژی بسیار مناسب در جهت بسط و گسترش امنیت در ساختمان ها باشد .
یک درب ضد سرقت از دورن با لوله های فولادی مسلح شده است و تفاوت های بسیار فاحشی در سبک طراحی و تولید با در های آپارتمانی معمولی دارد . علاوه بر شکننده بودن و عدم مقاومت در برابر ضربه درب های معمولی حتی اگر کاملا از جنس فولاد هم باشند براحتی از ناحیه لولا میتوان آنها را باز کرد در حالی که درب های ضد سرقت را نمیتوان از طریق بریدن لولا باز کرد.

درب ضد سرقت آپارتمان

درب ضد سرقت آپارتمان سنا درب  بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید شده ، و تمامی این درب ها دارای روکش چوب راش و گردو می باشد که از کیفیت بالای برخوردار است این درب ها بر اساس میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند و شاستی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان می باشد.
درب ضد سرقت آپارتمان سنا درب دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد میباشند که کشور ترکیه وارد کشور میشوند این درب ها میتونند به سیستم های بازکننده درب اتوماتیک متصل باشند که این اتصال توسط اضافه کردن موتور هایی برقی به قفل درب ضد سرقت آپارتمان صورت می گیرد که این نوع اتوماتیک کردن برقی برای در ضد سرقت آپارتمان بسیار مورد اهمیت می باشد.

درب ضد سرقت ، امنیت در آپارتمان های امروزی!

درب ضد سرقت آپارتمانی

ساختار درب ضد سرقت چیست؟

همان طور که می دانید درب ضد سرقت با درب معمولی تفاوت های زیادی دارد. بطور کلی درب معمولی از ام دی اف با روکش پی وی سی یا روکش چوب طبیعی به همراه رنگ پلی استر تشکیل شده است. البته باید بیان کرد که جدیدا روکش های ای بی اس نیز به عنوان رویه ضد آب کننده در بازار متداول شده است که این لایه ها رویه زیبایی ندارند و کمتر در ساختمان سازی های امروزی از این لایه ها استفاده می کنند. درب های معمولی نیز همانند رویه ها اچ دی اف از هانی کام برای مقاوم کردن ساختمان آن و متخلخل کردن دو لایه اچ دی اف استفاده می کنند. هانی کام باعث می شود که درب داخلی در برابر ضربات فشاری مقاومت بهتری از خود نشان دهد و در حقیقت فشار موضعی را با طرف دیگر لایه پخش کند. درب ضد سرقت دارای ساختار پیچیده تری نسبت به درب معمولی می باشد. استفاده از فلز یکی از مشخصه های اصلی درب ضد سرقت می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت درب ضد سرقت با ساختار فلزی غیرقابل نفوذتر می باشد.

درب ضد سرقت ارزان آپارتمانی

درب ضد سرقت ارزان آپارتمانی همان طور که از نام آن هامشخص است،به درب های ضد سرقتی آپارتمانی گفته میشود که قیمت تمام شده ی پایین تری دارند. برای کاهش قیمت تمام شده درب ضد سرقت ارزان معمولا روش های مختلفی وجود دارد. معمولا برای کاهش قیمت تمام شده درب ضد سرقت ارزان از چهارچوب فلزی بدون روکوب چوبی استفاده می شود. در این شرایط کیفیت دربها با درب ضد سرقت تفاوتی ندارد ولی نما چهارچوب در ضد سرقت ارزان از چوب نمی باشد و در حقیقت چهارچوب فلزی دارند. ورق های داخلی فلزی نیز بصورت ورق سرتاسری می باشد و قفل کاله ترکیه به دلیل افزایش امنیت درب ضد سرقت ارزان در پشت ورق فلزی قرار می گیرند. 

قیمت درب آپارتمانی ضد سرقت

مدل های گوناگونی برای درب ضد سرقت وجود دارد.این درب ها در جنس ها و طرح های گوناگون تولید میشود و به طبع دارای قیمت متفاوتی هستند.
گروه سنا درب فعال در زمینه تولید درب ضد سرقت اقدام به تولید درب ضد سرقت آپارتمانی نموده است.برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت آپارتمانی و خصوصیات آن میتوانید با مشاوران سنا درب تماس بگیرید.

درب آپارتمانی درب ضد سرقت

تفاوت درب ضد سرقت و ضد حریق چیست؟

به طور کلی و از حیث ماهیت درب ضد سرقت و درب ضد حریق تعریف متفاوتی با یکدیگر دارند. درب ضد حریق به دلیل نوع عملکردشان باید بدون هر گونه قفل و عامل نگه دارنده ای باشد تا در هنگام وقوع حادثه به سادگی باز شده و بتوان از آن گریخت اما درب ضد سرقت نیاز به قفل و بست های منحصر به فردی دارد که امکان نفوذ به آن ها میسر نباشد.به طور کلی  چهارچوب درب ضد حریق از نوع ورق آهنی الکتروگالوانیزه با ضخامت 2 میلیمتر و لنگه های آن از ورق الکتروگالوانیزه با ضخامت 1.5 میلیمتر می باشد.داخل درب ها با پشم سنگ بصورت فشرده پر شده که تا حدود 4 ساعت و با دمای 800 درجه سانتیگراد قابلیت ضد حریق را دارد.درب های ضد حریق دارای لاستیک درزگیر نسوز بوده که با افزایش دمای محیط منبسط شده و مانع عبور دود می گردد پس فضای مناسبی برای جلوگیری از نفوذ حرارت و آتش به سایر بخش ها ایجاد می کند.
همان طور که گفته شد درب های ضد سرقت به طور کلی از ورق های  MDF با ضخامت حدود 10 میلیمتر با روکش پی وی سی چوب طبیعی مانند گردو و زیتون و... ساخته شده است که در دو طرف درب کار می شود که با توجه به تنوع بسیار زیاد و طرح های روز دنیا برای این درب ها در نظر گرفته می شود تا در کنار ایمنی بالا پاسخگوی سلایق مختلف کاربران خود نیز باشد .در تمامی درب های ضد سرقت از قفل ایمنی استفاده شده است که این قفل ها به سه صورت مرکزی، هوک یا چنگکی و مونو ارائه می شوند، پس قابلیت عدم نفوذ بودن را برای فضای مذکور ایجاد می کنند.

منبع : سنا درب





:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت , درب ضد سرقت آپارتمان , در ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: